Samen genieten tijdens de Kerstbrunch
Rondom Kerstmis brengt de Kerstbrunch mensen samen aan tafel. Een warme en gezellige bijeenkomst waar ontmoeting, verbinding en aandacht voor elkaar centraal staan.
Tijdens de brunch is er ruimte voor goede gesprekken, samen eten en het delen van verhalen. Juist in de feestdagen, wanneer niet iedereen vanzelfsprekend samen is, willen we omzien naar elkaar en niemand alleen laten voelen.
De Kerstbrunch laat zien dat verschillen mogen bestaan en dat juist eenheid in diversiteit ons verbindt. Samen eten brengt mensen dichter bij elkaar en creëert warmte, herkenning en nieuwe ontmoetingen.
De Kerstbrunch is een terugkerende activiteit van Stichting Prisma. Iedereen is welkom om aan te schuiven en samen de warmte van Kerst te beleven.







