Samen wandelen, écht ontmoeten
Even eruit. Frisse lucht, fijne gesprekken en aandacht voor elkaar. Tijdens onze dialoogwandeling wandelen we samen onder begeleiding van een wandelcoach. Onderweg is er ruimte voor ontmoeting, verbinding en echte interesse in elkaar.
We lopen in een ontspannen tempo en nemen de tijd om stil te staan bij wat ons bezighoudt. Samen wandelen helpt om makkelijker in gesprek te komen, ervaringen te delen en om te zien naar elkaar.
Na afloop is er tijd om gezellig na te praten met een kom soep, koffie of thee en iets lekkers.
De dialoogwandeling is een terugkerende activiteit van Stichting Prisma. Iedereen is welkom om mee te wandelen.






